Aug 12, 2011

HACKS !


Embun di pagi buta
Menebarkan bau asa
Detik demi detik ku hitung
Inikah saat ku pergi

Oh tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

Chorus:
Aku tak mudah mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta

Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata

Cintaku sampai ku menutup mata
Oh tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

ulang Chorus


Assalamualaikum semua !

lagu ini pembuka bicara aku pada kali ini !

kenapa lagu nieyh ?

agk2 korang la kan , knp erk ?

A)aku dilamun cinta kerh ?

B)aku da ta der idea ?

C) suka hati aku la !

hehe !

korang na pilih yang ner ?

pilih jer la yg mana kome suka !

kome na tau ta knp ?

sbb ,

bg aku ,

cinta itu datang kepada kita tanpa kita duga ,

langsung ta di jemput ,

kdang2 ,

ader yang cinta tuh ta na pulang sendiri ,

ader cinta yang menyakitkan !

ader cinta yang boleh membuat kita seperti berada di syurga !

ta kesa la yang mana pun ,

tapi make sure la kan !

sebelum kita cinta insan yang berlainan jantina nieyh ,

carilah cinta Allah dan Rasulullah dahulu !

inshaAllah ,

cinta yang selepas itu lebih mudah kita jalani ,

berbekalkan ,

cinta Allah dan Rasulullah !

No comments:

Post a Comment